2 dagar kvar

På fredag är det äntligen dags för mig och mina kära sambo att åka till San Francisco 😍 Jag är så taggad på att äntligen få träffa Courtney igen och få vara med på hennes och Lukas bröllop! Så kul att Tobbe är med denna gång också, var i San Francisco för 4 år sedan men då fick han stanna hemma 😄

Så ja, jag är taggad. Men samtidigt rädd. Som många i min närhet vet så fick jag en ångestdiagnos i vintras. Jag har aldrig känt mig så nedstämd, likgiltig och tom som då. Tills jag fick världens bästa hjälp av sjukvården. Idag mår jag bättre med hjälp av läkemedel och KBT, men lite ångest finns där. Hela tiden. Då min ångest debuterade under en resa förra året så är det nog inte så konstigt att jag har ångest inför denna resa. Men jag får försöka vara lugn och tänka på vad som väntar på andra sidan av helvetet - kära Kalifornien och Courtney 😍

Idag har jag och Tobbe förberett det sista inför resan. Har även besiktat Golfen som gick igenom klockrent👌 Avrundade dagen med middag på Bastard Burgers med Tobbe, mamma och brorsan. Sen en kaffe efter maten (såklart!) hos Matte. Fin dag med god mat och gott sällskap, det bästa av två världar. Tacksam för det 🙏

Dags för lite kvällsmys, pusshäjj


Alltså, hur fina är inte Courtney och Lukas? 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0