Måndag

Är på bättringsvägen, tror dock att jag gick ut för hårt igår, är helt slut.. For och kollade på lägenheten igår med mamma, den var fin och så, dock kändes den väldigt mycket mindre än lägenheten jag bor i nu. Jag skulle få plats med typ hälften av mina möbler :p Så det blir inget av med den lägenheten. Men jag är inte bitter, det kommer fler! :) Ska jag flytta så ska det kännas 100% rätt, har ju trots allt en lägenhet så det inte direkt panik :)

For sen till Ida Ö dit även Linda och Ida kom. Blev bjudna på lunch, myste med Milton och surrade en massa :) Sen for jag och Ida en sväng på Birsta och sen tillbaka till Ida Ö. Kom hem till mig i bra tid, somnade som en stock framför Senseless :) Haha, fyfan vilken rolig film. Har skrattat så jag har ännu ondare i magen :'D

Har lite ärenden som jag skulle behöva uträtta idag, får se om kroppen tillåter det. Jag vill bli frisk!!! Jag vill träna, jobba och komma ut ur lägenheten utan att må unka :( Men men, det kommer. Fischer kommer förbi senare med nått ätbart, fin jäkla vän dedär! :)

Later aligator!

Jag.vill.ut.härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0