Härliga tider

Hej hopp! Har helt glömt bort att blogga, kul att se att det fortfarande är folk som klickar sig in här trots att jag inte uppdaterat på år och dar :)

Livet rullar på fint, precis som det ska. Vågar påstå att jag är lycklig och mår bra, det är inte ofta jag känner så. Har insett att jag faktiskt inte har några bekymmer just nu, vilket känns underbart. Jag har ingen press på mig, jag känner ingen stress och jag njuter av nuet. Mår hundra gånger bättre än jag trodde att jag skulle vid denna tidpunkt i livet :) Jag har underbara vänner som finns för mig i vått och torrt, jag har världens finaste familj, ett jobb jag trivs med - ja, jag älskar livet som det är nu. Ord räcker inte till, jag bara myser nu helt enkelt :D

Förutom magsjukan som jag åkte på i torsdags då :( Haha. Fyfan för magsjuka säger jag bara. Idag mår jag däremot helt okej, rätt så slut i kroppen, men annars mår jag inte illa eller så. Så idag ska jag försöka få lite gjort! :) Mitt på dagen idag ska jag åka och kolla på en lägenhet! Jag trivs i lägenheten jag bor i nu, men det finns ingen balkong eller uteplats i den.. Det är en fet nackdel enligt mig, tror jag kommer få spunk i sommar om jag inte kan gå ut. I lägenheten jag ska kolla på finns det uteplats vilket vore så jäkla najs! :) Verkligen ett spontant beslut att flytta, men man lever bara en gång, skit samma liksom :D

Nu ska jag hasa mitt slöa arsle in i duschen!

PUSSSSSSS


Såhär snygg och fräsch är jag, haha. Dödsless på att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0