Tisdag

Hoj!

Kom hem från Liden på söndag kväll, var tvungen att åka in till stan för att börja jobba kl 7 i måndags :( Slutade 12, åkte till Linda och hängde med henne och Agge innan jag for ut till Birsta med Ida. For sen till pappa och Jane där jag blev bjuden på gomiddag :) Sen gymmade och solade jag. Lång dag! Var inte hemma förrän elva, men bra dag minsann! :)

Idag har jag tränat, ätit med Ida och varit med Sandra och Maxim. Och Theo och Ted såklart :) Tog en spontanrunda på Birsta också. Två tröjor rikare, men ska lämna tillbaka båda två. Satt inge snyggt :(

Dags att hoppa i säng, lång dag imorgon också! Fullt upp and I like it :)

Jag i min nya babyblåa tröja
Jag redo för gymmet
Topnotch-Maxim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0