Helt slut

Denna helg har verkligen satt sina spår, fyfasen vad seg man är!

I fredags var jag och Matilda ut, drog på förfest hos Fredrik och Niklas innan vi alla drog till stan. Var överallt och ingenstans - Daltons, Jacks, Allstar, you name it. En aning spårat, men roligt hade vi iallafall :)

Drog hem på lördagen och sov en stund innan jag, Lennie och Krille drog ut på Birsta. Sen var det full rulle igen! Haha. Satt hos Lennie med Johan, Carro och Huss innan vi drog till Niklas och Issa. Sen väl nere på stan så var det såna sjuka köer, så vi köpte med oss pizza och for hem till Lennie. Sen blev de efterfest hos Jocke med poker och massa tok. Somnade inte förrän vid åtta på morgonen, trött nå jäääääävulskt!

Sen dess har jag inte rört mig många meter, förutom då jag jobbade fem timmar igår kväll. Köpte med mig mat hem till födelsedagsbarnet och vi ligger fortfarande kvar i soffan, båda är rätt slut. Får se vad som händer ikväll, men lugnt som satan blir de!

Nu blir de käka och dö lite till framför en film. Dööööö dööööö dööööööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0