Tisdag

Morrn morrn!

Då var man på jobbet då, sjukt trött efter en jobbig natt. Vaknade fyra gånger inatt i typ panik, förstår inte riktigt varför :/

Har varit en jobbig helg med väldigt få timmar av sömn. Åkte till faster efter jobbet och åt tacos, for jag till Lennie. Spelade poker och drack lite vin. Jobbade lördagen och sen efter jobbet plockade jag upp Issa och Niklas och for till Lennie. Gick sen hem till mig och hängde innan vi alla gick ner till Oscar. Blev rätt tidigt och lugnt eftersom jag jobbade på söndagen. Körde åt helskotta också på väg till jobbet, förbaskade halka :( Men bilen och jag mår bra så ingen skada skedd :)

Åkte till Lennie efter jobbet, somnade som en stock. Han väckte mig vid åtta och sen somnade jag igen efter vi ätit. Vaknade vid tre och somnade sen om och sov till 12! Haha, snacka om trött tjej. Var en stund med Lennie då han kommit hem från skolan, sen for han hem till skogen och jag for hem och sov ännu mer :D Haha wtf. Sen blev de träna och umgås med Ida :) Nån nytta ska man väl göra!

Just nu känner jag mig bara tom, förvirrad och trött. Men nån gång ska man väl på klaga över att livet suger. Shit happends!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0