Måndag

Kom precis till Linda efter att ha sovit som en stock. Förstår inte vad jag åkt på, känner mig hängig, har ont i huvudet och har ingen ork iöverhuvudtaget. Låg exakt hela gårdagen i soffan hos Lennie och orkade inte göra ett skit. Sov även kvar då han for till skolan imorse och ändå känns det som om jag skulle behöva sova ett x antal timmar till. Vad äre för feeeeeel

Har iallafall haft en bra helg! Gick på Birsta i fredags med brorsan och fikade och shoppade :) Festade till det hos mig på kvällen med Huss, Lennie, Tomten, Frida, Camilla, Björsan och Erik. Var hos mig hela natten vilket var skönt, inge krogen! :) Sov hos Lennie, gick hem till mig på lördag morgon för att städa undan och åkte och handlade fika, vid ett kom delar av tjocka släkten på födelsedagsfika! :) Fick jättefina blommor och pengar. Åkte sen till Lennie där även Emma var, sen såg vi på sista Twilightfilmen! Som man väntat, dock blev både jag och Lennie besvikna. Inte lika bra som dem andra filmerna.

Nu blir det kaffe och sen jobb 17-22 :)

Haha, Frida och jag

 

Meeee

 

Littlebradaah

 

Det ska vara gott att fylla år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0