Fredag

Sitter just nu på jobbet och inväntar på att få något att göra.. Jobbar på Larmgruppen idag och ännu har det inte kommit nå larm. Äta godis, dricka cola och spela spel it is, haha!

Var ledig i onsdags vilket var välbehövligt, bara slappade hela dagen. Blev upplockad av Lennie på kvällen och for till honom och kikade på film. Somnade runt tre-fyra på morgonen, blev väckt kl sju då det ringer på mobilen att jag måste flytta på min bil för dem ska skotta där den står. Bara att traska hemåt då, gick som en vandrande zombie hem och fixade skiten. For sen tillbaka till Lennie och sov en stund till innan det var dags att jobba kväll tillsammans med bästaste Diana! :) Åkte till Lennie då jag slutade, kollade på film och tryckte i oss chips. Fyfan. Ångeeeest

Slutar kl fyra idag, får se vad som händer sen! :) Börjar kl sju imorgon bitti så det blir en lugn kväll.

Have a nice daaaay

Nyttig tjej, jag kan dehär med att äta frukost ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0