130205

Morrn morrn

Trött som ett as, skulle gärna sova några timmar till. Men har lite saker att göra innan jag börjar jobba kl 16, så de är bara att kliva opp!

Helgen har satt djupa spår i hjärta, hjärna, lever osv osv osv.. Haha! I torsdags hängde jag med Lennie, Huss, Niklas och Linnea hemma hos mig. Blev rätt tidigt med tanke på att jag började jobba 6.45 i fredags :p Mötte upp Ida efter jobbet och gick hem till mig och hängde en stund innan jag for till Lennie. For iväg på middag och vin hos Jonas och Inga, sen mötte vi upp Sippe som också hängde med ut. Hamnade på Allstar men var inte där så länge innan vi drog till Lennie och sov :)

Jobbade även lördag till 12, for till Lennie och dog en stund innan jag for till Sandra och Ted för att fira lille Theos första födelsedag! :) Köpte sen med mig pizza och for till Linda. Sen var det dags för partaj med henne, Diana, Agge och Joanna! :) När dem drog på krogen så mötte jag upp Lennie och gick hem till honom. Dra mig bakåt vad slut jag var just då, man är för gammal för sånthär nu, haha. Sen var det jobb i söndags igeeeen, mer död än levande. For till Jonas och Inga på kvällen och kikade film, fortfarande galet trött. Blev en relativt tidig kväll kan jag lova :)

Igår var jag ledig, gick ner till stan vid 12 för att få håret fixat på Idas skola. Gratis är gott ;) Blev nöjd iallafall! Traskade sen tillbaka till Lennie och slappade en stund, sen for han hem till skogen och jag for till Fischer en snabbis. Sen igår kväll då jag kom hem blev jag så sjukt rastlös så jag drog ut på en joggingtur, haha! Typ sådär halv elva på kvällen ;) Inte likt mig direkt.

Nu blir de frukost, städa, träna, sola och jobba! Grande. PÖSS

 

Jag och Diana i lördags

 

Jag och Linda i lördags

 

Jag redo för att plumsa i snön

 

Nyfriserad!

 

Diana, Agge och Linda i lördags

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0