Söndag!

Ännu en skön och lugn vecka har nu passerat! Har hängt mycket hemma hos Dahlströms, sov där fyra dagar i rad denna vecka, haha.. Bara en vecka kvar tills jag flyttar nu och det ska bli så skönt! :) Var på IKEA igår med Ida och kollade på lite grejjer att köpa till lägenheten, gud så mycket det är som jag vill ha! Bra att jag nyligen insåg att jag tagit fel på gatunamnet dit jag ska flytta....... Gatan heter snickaregatan, inte snickerigatan........... Scooore

Dags att sova, är slut i kroppen och knoppen efter att ha jobbat en hel del de senaste dagarna. Men jag klagar inte, är så grymt glad att jag nu hittat något jag verkligen trivs med! :)

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0