Nykter helg 1..

Klarade av att inte dricka i helgen trots att jag var på krogen i fredags och på förfest igår! Bra gjort det :) Typiskt att man ska bli storbjuden när man ska köra, haha...

I fredags efter jag varit med Ida så åkte jag till Gnarp för att hämta bilen från verkstaden!!!! Wiiiieeeeee!! Att vara utan bil i 5 dagar är jobbigt, men nu är pärlan äntligen tillbaka! Och fint går den :) Sen åkte jag hem, hämtade lite grejer och åkte sen till Ida och fixade mig :) Drog sen till stan, först Svenssons med Kikki mfl och sen Memento där jag träffade hur många som helst som jag kände! :) Var för de mesta med Tobbe, Jocke och resten av grabbarna :) Grymt kul och sen skönt var det att vara nykter och kunna åka när man ville :) Åkte sen på Max med Robin och Martin, skjutsade hem dem och sen åkte jag och soooooov........

Somnade runt fyra, kl sju började jag jobba. Helt sjukt att jag faktiskt var helt okej pigg ändå. Slutade 12, sov ett tag, åkte sen och jobbade 16.30-21.30 igen... Plockade upp Kikki efter jobbet, åkte till Big Boy och åkte sen på förfest hemma hos Jocke :) Åkte hem till Kikki runt halv ett, kollade på film och åt oss feta :) Härlig nykter helg faktiskt! Och man kan faktiskt gå ut nykter och ha roligt! ;)

Ligger just nu och har typ nyss vaknat, har ont i hela kroppen och har ont i halsen så här tänker jag ligga kvar tillslag börjar jobba halv fem... Peace out!

Lite bilder från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0