Lill-lördag

Hallåja!

Lite ont om uppdatering, har väl inte hänt så mycket. Myskväll hos Dahlströms i lördags vilket var väldigt skönt! Hade egentligen tänkt gå ut, men kände mig ganska nöjd efter fredagen, haha... Har slagit vad med Fredrik om att vara nykter fram till lön, ska faktiskt bli skönt! Måste hålla de, annars blir han 500 kr rikare....... Glöm ;)

Var ledig i måndags, annars så har jag jobbat varje dag sen i söndags. Har hängt med Kikki och Ida, varit på Birsta och så :) Är hos Fischer och Emilia nu, sover här inatt :) Sov hos Linda förra natten, blir att jag sover mycket hos kompisar när jag börjar jobba tidigt.. Bilen är inne på verkstad vilket gör allt komplicerat... Ge mig en lägenhet i stan föfan.....!

Dags att sova, börjar halv åtta imorgon! Sovmorgon för mig nuförtiden :) Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0