Workaholic

Hej hopp!

Går alltför lång tid mellan gångerna jag uppdaterar tråkigt nog. Dock så har jag varken tid eller ork, och när tiden finns så umgås jag hellre med mina bästa :)

Jobbade varje dag förutom tisdag och lördag förra veckan.. Man blir slut i kroppen, men är så glad över att jag får jobba så pass mycket som jag gör. Skolades in på två grupper till förra veckan, här har man flyt! :)

Blev en utgång i helgen, den sista på ett bra tag som det ser ut som. Var först hemma hos mig med Therese, Viktoria och Maxim. Väntade in Linda innan vi åkte några gator bort till Viktor på inflyttningsfest! Gick sen tillsammans ner till stan med grabbarna grus och in på Allstar (ovanligt...). Hade riktigt roligt! Som alltid när vi umgås :) Bortsett från det vanliga lilla dramat som alltid uppstår, haha..

Låg död i lördags, vaknade upp sent och hann knappt klä på mig så kom Fischer och Emilia och kidnappade mig. Åkte på Birsta, handlade lite på IKEA osv osv. Var sen hos dem hela kvällen tills det var dags att traska hemåt för att sova.

I söndags var jag hos Sandra och Ted och kollade på Solsidan och bara tog de lugnt! :) Kanske sista gången jag var hos dem i denna läga, dem flyttar ifrån älskade Kungsbackavägen till Alnö snart :) Myste med lilla Theo som vägrade sova, aww :)

Ligger just nu hemma i soffan och dör lite smått, är helt slut i kroppen. Jobbade kväll i söndags, 7-22 igår och idag jobbade jag 7-12 imorse och jag börjar kl 17 igen till 22. Jag har det jag gör :) Är inte ledig förrän på måndag... Tur att jag har ett roligt jobb, annars skulle detta aldrig gå vägen!

Nu ska jag ta mig en nap innan det blir dusch och off to work! :)

Bilder från senaste dagarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0