Tisdag

Vilken lång dag! Klockan nio imorse kom mamma och brorsan och väckte mig, sov grymt dåligt inatt så det var ju...välkommet. Hehe. Stack iväg till Himlabadet jag och brorsan vid elva och kom inte därifrån förrän vid halv tre. Var alltså där bra många timmar, och inte fick jag vila något, brorsan körde minst sagt slut på mig... Haha. Känner mig mör i kroppen, skönt ändå!
 
Sen drog jag hem, duschade jag fixade här hemma innan jag drog till Big Boy med Linda och Agge! Och barnen såklart :) Nu är jag bara hemma och tar det lugnt, ska nog hoppa i säng tidigt ikväll, för imorgon ska man upp och jobba klockan sju! Därmed var mina 4 lediga dagar slut....
 
Men man är väl hard working woman!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0