Söndag

Vilken jäkla helg detta varit!

I fredags jobbade jag till 21, sen åkte jag med Maxim hem till Figge på förfest. Drog sen till Allstar och efter det till Statoil vid mig för att käka. Sen bröt helvettet ut, slut! Haha... J kom till mig vid halv fem som en räddare i nöden :) Han är en stjärna må jag säga! :) Att en person kan lyckas få en på bättre humör och andra tankar är guld.. :)

Igår var jag hos pappa och sen åkte jag och syster till Birsta. Köpte en tjockare vinterjacka, lite kläder och smått och gott från Ikea :) Åkte sen till syster en sväng innan jag plockade upp Ida hos henne. Åkte hem till mig, tog det lugnt en stund och sen tog vi en prommis runt stan! Skjutsade hem henne vid två och sen mötte jag upp Simon som sällskap påväg hem från krogen :) Bra dag och kväll! :)

Idag har jag varit med syster och ätit middag hos mamma. Åkte sen till Dahlströms där jag nu befinner mig :) Jag och Ida har varit på promenad i en och en halv timme, skönt! Sover här inatt, för att imorgon traska upp till Sandra och Ted för att hjälpa till med deras flytt och hjälpa till med Theo! :)

En händelserik helg alltså, där gamla personer i mitt liv försvunnit för gott och där nya härliga personer kommit in i mitt liv! Inte kasta pärlor åt svin var det någon som sa :)

Nä nu ska jag och Ida sova, hej å hå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0