Onsdag

Varit en bra dag idag! Fick sova ut innan det var dags att jobba igen. Slutade fem, mötte upp mamma och bror hos mig för brorsan var nyfiken på hur jag bor och för att han skulle få en sängmöbel av mig :) Åkte sen till Biltema för att träffa Björn som så snällt hjälpte till att fixa till dragkroken på min bil som kärvat fast. Sen blev det middag på Saigon med pappa och syster :) Åkte till mig en stund efter vi ätit och försökte fixa mitt internet som bara strular och strular.... Suck.

Imorgon blir det att åka på verkstaden på OKQ8 för att byta en lampa, åka och ombesikta bilen och sen blir det jobb på larmgruppen! Fullt upp med andra ord.. :)

Dags att sössa! Natti natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0