Oct. 16, 2012

Gårdagen var en lång dag. Var ledig, åkte på IKEA med mamma och brorsan. Köpte en TV-möbel och lite smått och gott! Kommer bli så mysigt i lägenheten när jag fått upp allt :) Åkte sen till sjukhuset för att hälsa på min låtsaspappa som ligger inlagd för andra gången på en vecka... :( Skönt att se att han var någorlunda pigg iallafall. Men usch vad jobbigt det är att se någon närstående ligga i en sjukhussäng med massa slangar och grejer i kroppen... Hua :(

Vaknade imorse, tittade ut och där förstördes den dagen. SNÖ. SLASK. Bläääääää. Upptäckte de liiiiite för sent så jag var tvungen att kuta till bussen eftersom jag fortfarande har sommardäcken på. Riskerar inte att köra ändå, det ska tydligen bli upp till 2 dm snö idag..... Skjut mig. Började jobba sju, slutade 12 och börjar jobba fyra igen :) Ska glassa i soffan nu en stund innan plikten kallar!

Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0