Jobbhelg

Då var man inne på jobbdag 7 av 8! Ska bli så skönt att vara ledig måndag och onsdag :)

Bilen gick igenom besiktningen i torsdags, wihoooo. :) Sen var det jobb hela kvällen lång. Igår åt jag lunch med Ida nere på stan och sen var det jobb igen. Slutade tio, somnade runt ett, vaknade halv fem av att ett fyllo till vän ringde och ville ha en sovplats... Kunde jag somna om efter att människan kommit elle? Näääää.... Upp och jobba klockan sju, pigg som en mört är jag! Haha :)

Ikväll får jag se vad som händer och sker, kanske det blir bio eller något annat lugnt :) Börjar inte jobba förrän ett imorgon så ikväll kan jag vara uppe länge och göra nå skoj! :)

Nu ska jag jobba vidare, pusshej leverpastej!

Duktig biiiiiil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0