Birsta

Fick med mig en del hem från Birsta idag! :) Svarta jeans, skor och grejjer till köket från Ikea! :) Köket hemma är så tråkigt och stel nu, inte ett dugg mysigt.. Ska fixa och trixa med det imorgon tänkte jag! :)

Ida drog nyss hem, så nu är jag lonely igen. Har inte varit ensam nästan nånting på flera dagar nu, så nu blev det faktiskt tomt! Ska väl köra igång en film och bara kvällsmysa, imorgon är sista dagen jag är ledig på ett tag.. 4 dagar går fort! Men ska ändå bli kul att komma tillbaka och jobba igen :)

Imorgon ska jag fixa ett nytt körkort, dra på Himlabadet med brorsan och sen blir de en catch up med Linda! Har mycket skvaller från helgen, både hon och jag ;) Hehe jäkla skvallerkärringar ;)

Pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0