Måndag

Varit en jäkla skön dag detta. Jobbade 7-12 och sen åkte jag till Linda och åt lunch. Sen skulle hon fara och jobba så jag åkte hem och har legat här i soffan sen dess, haha. Är helt slut och kropp och knopp.
 
I torsdags hängde jag med Ida ett tag innan jag for till Lennie. Drack några öl och kikade på lite film, Hussen joinade också :) Drog ner till Jack's en sväng där vi mötte Swing mfl. I fredags gick jag och Lennie på stan innan det var dags för mig att åka och jobba. Slutade halv tio, åkte och hämtade Linda, Ante, Petra och Emil för då var det dags för fest! :) Drog till Matilda där Lennie, Jocke och company var. Kvällen avslutades på Allstar :) Riktigt rolig kväll! I lördags bakishängde jag hos Lennie innan det var dags för ännu en jobbkväll... Drog till Ekke efter jobbet där grabbarna drack öl för fulla muggar. Blev dock rätt tidigt då Lennie inte ville på krogen och jag började jobba 7 på söndag morgon. 
 
Slutade tolv igår, drog då till Linda. Åkte sen på en liten shoppingrunda med henne och Agge :) Hängde sen hos Linda innan jag drog till Lennie för att kika film. Sippe var även med en stund :) Blivit många sena nätter dem senaste dagarna, så kan inte påstå att jag är pigg nu. Blir väl bara att slappa framför en film eller något, känns som om det var längesen jag var hemma nu. Är ledig imorgon och på onsdag, så jag har två dagar nu att vila upp mig :)
 
Nä, nu orkar jag inte skriva nå mer. PUSSHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0