Nov. 14, 2012

Har helt glömt bort bloggen de senaste dagarna. Firade såklart pappa på Fars dag i söndags :) Sen plockade jag upp Ida och vi åkte hem till mig. Hon sov hos mig, sen i måndags hängde jag ett tag med Ida på stan, åkte på Dollarstore och sen jobbade jag kväll. Jobbade dubbelt med Linda, inte ofta de händer! *fnizZzZzz*

Igår, tisdag, jobbade jag 13-17 och sen åkte jag hem och slocknade på soffan. Har inte känt mig helt frisk de senaste dagarna, jobbigt.. Idag jobbade jag 10-15 och kände mig inte heller helt 100... Suck. Gav mig fasen på att städa och pyssla hemma trots dunkande huvudvärk, och håhåååååå så fint det är här nu! :) Har ny matta i vardagsrummet, julpyntat lite smått och lägenheten är ren i varje vrå! :) Så skönt!

Nu ska jag bara slappa, imorgon ska jag på Birsta med Linda, tvätta, träna och sen jobba! Inte en lugn stund, jag gillar't :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0