Ledig onsdag

Tjoflöjt!
 
Idag är jag sjukt produktiv. Tvättade imorse och håller just nu på att städa och grejja här hemma. Ska snart sticka iväg till Birsta för lite shopping :) Senare ikväll ska jag sticka över till Lennie för att kolla på film och bara ta det lugnt. Det är jag värd efter dagens slit :)
 
Hänt mycket dem senaste dagarna. Var i lördags var jag först i Liden och sen åkte vi vidare till Järkvissle på en lokalfest. Sen tillbaka till Liden igen. Åkte sen till stan i söndags och hängde hos Lennie med honom och Hussen :) Blev väl nån öl eller två, haha... Var även hos Swingen en stund. När jag vaknat till liv sen i måndagsmorse så drog jag ner på stan och åt lunch med Ida och sen jobbade jag från halv fem till halv tio. Jobbade även igår, först 7-12 och sen 17-22... Hängde med Linda på mina lediga timmar. Världens bästa Linda! Fan, vad hon är bra. Henne kan man verkligen prata med om allt. Inga sura miner, hon dömer inte en och hon är glad för ens skull och står vid ens sida vad det än gäller. All kärlek till henne! 
 
Nu ska jag dona vidare här, hörs senare :)
 
Jag i lördags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0