Helg

Dra mig bakåt vilken helg det varit... Haha!

13 timmars jobb i fredags, sen drog jag till Johanna och Emils Halloweenfest i Bosvedjan. Trött som bara den, men åkte ändå dit en stund. Kan inte bara åka hem och inte göra någonting på en fredagskväll heller, ångest... ;p

I lördags jobbade jag delad tur. Trött som en gnu kom jag hem vid nio då jag fick ett sms, "Kan vi snälla gå ut ikväll? Jag ber dig".. Haha! Bra vän som man är så ställer man upp på vänner i nöd ;) Blev en väldigt spontan utgång på Allstar där jag träffade många jag kände, riktigt kul! Slutade med att Patrik följde med till mig för att sova över så stackarn inte behövde åka hela vägen till Finsta kl 4 på morgonen :)

Idag har jag jobbat 13-21, ligger nu hemma och kollar på Beck. Verkar som om det går magsjuka på jobbet just nu, två stycken har fått de nu på två dagar.. Jens blev sjuk igår kväll på jobbet, skjutsade honom till Agge mellan jobbpassen, hoppas inte den filuren hann smitta mig!

Se klart filmen och sen sova! HEJ

Bilder från helgen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0