Fredag

Jobbar 7-12 idag, väldigt skönt med kortdag måste jag säga ;) Sen får jag helg! Eller ja, fram tills söndag morgon iallafall.. Jobbar 7-12 då också :) Men de är så gott som ledigt ;)

I onsdags skulle jag som sagt till Sandra men jag somnade på soffan... Kul tjej! Åkte dit igår istället, kollade på film och bara tog det lugnt :) Fin lägenhet hade dem flyttat in i på Alnö! Busade lite med gulle Theo och sen var jag även förbi hos July och där blev det såklart också bäbismys med Leah och Nellie ;)

Nu ska jag jobba på innan det är dags att åka hem, uträtta ärenden på stan och sen är det fest som gäller! Tjoohhoooooo!

Leah och Nellie igår :) Och en gammal bild på Theo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0