Underbar vecka

Snacka om dålig uppdatering! Men nu har jag tid och ork att blogga så får väl passa på då.
Jaha, vad har hänt sen sist då... En himla massa, haha.


Fre 25/5 - utgång med Courtney och Greg i Leicester Square. Grymt rolig kväll/natt!


Lör 26/5 - Camden Pub Crawl med Courtney och 4 andra från USA. Pub Crawl menas att man är ett gäng på typ 100 pers som går till 5 olika pubar/klubbar/barer. Man har en ledare som säger till när det är dags för alla att gå till nästa ställe! Sjukt roligt och annorlunda, betalade 10 pund för kalaset och då fick man gratis inträde på alla ställena och en gratis drink på alla ställena. Värt!


Mån 28/5 - utgång och firande av att Khadije och Mariam har sommarlov! Förkrök i Hyde Park och sen drog vi till Tiger Tiger.













Mina älskade Bah's ♥

I tisdags blev det en nykter pubrunda för min del med Khadije, Mariam, Henrik, Courtney och Jordie. Igår mötte jag upp dem tre förstnämnda i Hyde Park, Courtney kom även förbi. Sen var det dags för partyprissarna att dra på krogen. Efter ett tag kom Jordie så han, jag och Courtney satt oss på en pub och drack fulcider. Mmmm....

Det har varit en helt underbar vecka, längesen jag skrattade så mycket som jag gjort dem senaste dagarna. Livet leker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0