Chelsea Parade - det bästa på länge

Jag vet inte vart jag ska börja.


Gårdagen var så galet lyckad. Chelsea Parade var nog det roligaste och sjukaste jag varit med om på väldigt länge. Jag, Courtney och Kristy stod nästan längst fram vid ett ställe, sen förflyttade vi oss så att vi stod längst fram mitt framför bussen. Och ja, självklart gav jag Torres en slängpuss. Och vet ni vad det bästa är? HAN TITTADE PÅ MIG NÄR JAG GJORDE DE. WAAAAAHHHH MITT LIV ÄR FULLBORDAT. Var nog ganska svårt att missa mig när jag stod längst fram, ropade på honom 59328509 gånger hoppandes upp och ner. Hahahahaha...

Kändes sjukt overkligt att se spelarna i verkligheten. Jag är väl inte direkt deras största fan, men nu har man ju liksom följt dem ett tag iochmed att det är klubben i området där jag bor. Och att dem vinner CL är en så stor händelse här i Fulham/Chelsea-området så ni kan inte föreställa er. Varenda gata var avstängd, trafiken var helt stoppad i hela området. Galet säger jag bara, galet. Sån sjukt härlig stämning!

Efter paraden och efter spelarnas tal osv så gick vi till White Horse. Gissa om det var smockat? Puben var full av Chelsea-fans och alla sjöng och hade sjukt roligt. Det hade vi med, haha.

Jag kan inte beskriva gårdagen i text... Man måste ha varit där för att förstå. Idag mår man väl sisådär, men det var sååååå värt det!

Videon längst ner hittade jag på Chelseas hemsida, videon jag filmade har jag på min Facebook :) Lite dålig kvalle på den, men den duger. Kan ju konstatera några saker från videon - David Luiz är skön, Torres är smått tråkig, Terry kan inte sjunga och Lampard är gubbsnygg.......... Kan fortfarande inte fatta att jag stod bland alla dem där människorna, så sjukt mycket folk och ändå var det där typ bara en tjugondel av folket...


Lampard lyfter bucklan!

Jag var glad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0