Sista maj

Tjenis!

Blev en lugn kväll, kom nyss hem efter en prommis till Sainsbury's där jag köpte en massa frukt, mums. Skulle möta upp Jordie ikväll och dra en pubrunda, men det blev inte av utav personliga skäl. Så synd eftersom han lämnar London imorgon :(

Imorgon är det gymmet på morgonen som gäller och sen ska jag hämta barnen från skolan och ta med mig dem till Gatwick. Hela min värdfamilj ska åka iväg över helgen! Sen efter det får vi se vad som händer, peppa inför helgen antar jag! Det är The Diamond Jubilee från lördag till tisdag, kommer vara galet i London. Man firar alltså att drottningen har suttit 60 år vid tronen och hela England förvandlas till en festival! :) Ska bli sjukt skoj!

Nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0