Shopping är lycka

Gissa om det blev alkoholfritt igår?....

Började kvällen på Boma med varsin drink, sen drog vi till Dstrkt för gratis inträde, gratis drinkar och sen Kanye West och Jay-Z's efterfest! Grymt, tänkte vi. Var inte så grymt.... Så efter ett tag gick vi till China White där vi också hade bord med gratis drinkar! Haha, så bra. Gjorde av med 6 pund på hela kvällen. Jag älskar Londons uteliv och det gör även min plånbok ;)

Idag har man mått som man förtjänat... Men helt okej ändå. Åkte till Notting Hill mitt på dagen till Portobello Market, måste ju visa Kristy London! Har sett en väska där som jag länge velat haft, nämnde det till Kristy och vad gör kvinnan - hon köper den till mig!?! Åh, jag blev överlycklig! Hon köpte den i smyg och sen kommer hon och räcker mig väskan och säger "here you go". Snacka om go tjej!

För övrigt så jobbar jag ikväll, barnen sover just nu så jag slappar bara framför datorn. Skönt med en slappardag inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0