Powernaps VM

Min vilodag förvandlades till en powernapa-i-tre-timmar-dag... Ja, jag vaknade med andra ord typ nyss. Vaknade upp, såg att Courtney skrivit "call me" och kände att jag fick lite dåligt samvete över att jag sagt till henne "jag ska bara kolla klart på Gossip Girl-avsnittet och sen så ringer jag" åsså somnade jag ;pPpPPpPPpPp....... Men så ringer jag och hon hade också nyss vaknat, hahaha. Vilka latmaskar vi är!

Förresten! Igår åt jag sushi! Haha, på tal om något helt annat... Åt sushi en gång hemma i Sundsvall och sa åt mig att aldrig äta det igen för det smakade pyton. Men igår gick jag och Courtney till ett sushiställe i Bond Street och det var huuuuuur gooooooooott som helst! Yumyum

Ska ta och duscha nuja, pusshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0