Portobello

Kukkelikuuuuu klockan är sjuuuuu

Kom nyss hem från Notting Hill, närmare bestämt Portobello Road Market! Åh, jag älskar marknader. Jag gjorde av med 65 pund......... DAAAAAAMN. Jag är sämst på att hålla i pengarna. Men för dem stålarna fick jag en väska (som jag velat haft sååååååå länge) och ett par vita Converse! :) Not bad, huh? Det var denna veckolöns shopping, nu får det vara nog! Tänker visa er allt jag shoppat, men glömmer alltid bort... Påminn mig, DÖH!

Igår natt ringde Courtney och ville sova hos mig den fyllekajan och självklart fick hon det. Jag var ju ändå liksom vaken. Hon kom vid tvåtiden, slutade med att hon slocknade på två sekunder och jag låg vaken till halv fyra...... Sköj. Vaknade ändå upp klockan åtta imorse, pigg som en mört! Allt tack vara vitaminerna jag tar :)

Ikväll så är frugan barnvakt, så jag ska gå över till henne sen och bara hänga. Jag mår mycket bättre, kommer absolut kunna jobba på måndag! Yay!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja sa ju att glass gör susen ;) hahaha <3

2012-05-13 @ 14:18:00
URL: http://johannabirgittanord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0