Lördagens bravader

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Dålig uppdatering, var ut i lördags och igår låg jag DÖD hela dagen. Är huvudet dumt får kroppen lida..........

Lördagen var grym, vet dock inte vart jag ska börja eller sluta, haha... Så ordet grym är nog allt jag lämnar ut här på bloggen ;)

Idag blir det jobb 14-20. Känner mig fortfarande lite sliten så jag ska bara slappa nu sista timmen! See ya!

Bilder från i lördags!



Jag hos Courtney


Jag hos Courtney


Varför ska jag alltid sjunga och skutta runt när jag druckit minsta lilla?...


Söta Courtney


Courtney inne på Elk Bar


Min framtida man som ni inte får se fejset på shalalalalala....... Ifall Torres skulle säga nej till mig alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0