Jag har fått tillbaka min mobil!!!

Clayton, vilken jävla stjärna! Han åkte hem till mig från Clapham enbart för att ge mig min telefon tillbaka :') Men så insåg jag att det är slut på batteri på mobilen och laddaren är hos Courtney, hahaha jag orkar inte........ Men den är tillbaka i min ägo iallafall, yaaay!

Imorse var jag på gymmet i vanlig ordning, men fy så tungt det kändes att träna idag! Eller rättare sagt, hela denhär dagen känns aningen tung. Vaknade upp imorse med halsont, ena halsmandeln är sjukt uppsvälld... Jag vill inte bli sjuk!!! Jag vill träna och må bra!!! Just nu känner jag mig orkeslös, energilös och benen vill vika sig när jag går... Varför varför varför!

Ska fixa lite här hemma nu, sen blir det en powernap om jag har tid över innan jag måste hämta barnen på skolan klockan fem!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0