Hoho sommaren, vart är du?

Wiiiie idag är det freeedag!

Dagen har börjat bra. Var på gymmet imorse i vanlig ordning, sen så har jag pratat med mamma och Skypeat med Ida. ♥ Har nyss duschat och håller just nu på att söka jobb. Åh, jag vill så grymt gärna ha ett jobb tills jag kommer hem. Skulle lätt kunna söka vartenda jobb på Platsbanken, men grejen är den - jag kan inte jobba med vad som helst. Jag måste trivas och älska mitt jobb! Ärligt talat är jag hellre arbetslös än att jobba på ett ställe där jag inte trivs... Pengar är verkligen inte allt!

Ska kura ner mig under täcket och kolla på Hundtricket nu tänkte jag, fryser sååååååå. Varför ska det vara så kallt och mulet ute? :( Vill ha sommarvärme, sol och bad NU NU NU!


Min oanvända bikini ligger och väntar på mig..... Sommaren känns ofantligt långt borta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0