Besök från USA

Kom nyss hem från gymmet! PW dit, tränade, PW hem. Så man kan väl säga att jag tränat i två timmar idag? ;) En timme på gymmet åsså tar det 30 min till och från gymmet. Känns fiiiiint. Älskar verkligen att träna nuförtiden och man blir såklart ännu mer taggad när man ser resultat både i spegeln och på vågen! :)

Idag kommer Courtneys kompis Kristy hit från USA! Så ska göra mig iordning nu för att senare möta upp dem, sen är det jobb som gäller. Ikväll blir det nog utgång, vi ska visa Kristy vad London går för ;) Blir nog alkoholfritt för min del! Säger jag nu ja, får se vad jag säger senare ikväll ;)

Nä det här har jag inte tid med, har en hel del att göra! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0