120511

Skepp o'hoj

Nu har jag varit på Orange och fixat telefonen! Dem mupparna spärrade telefonen, det bad jag inte ens om!? Men nu funkar den som vanligt iallafall, jippie.

Tog mig dock vatten över huvudet då jag trodde att jag skulle klara av att gå till Orange fram och tillbaka utan problem. Varför ska jag alltid vara så envis!? Varför ska jag alltid pusha mig själv tills jag svimmar eller spyr!? När jag mår dåligt så pushar jag mig själv att göra saker vilket resulterar i att jag mår JÄTTEdåligt! Det verkar som om jag vill må jättedåligt, som om dåligt inte är nog???? "Jag mår dåligt just nu, men jag har ju faktiskt mått sämre, så jag kan ju passa på att gå till Orange nu..." Korkad, JA!

Jaha, så då låg man här i sängen igen då. Med datorn, mobilen, penicillinet, två halsmandlar stora som fotbollar och en kurrande mage. Grrrreeeeeeaaaaaaaat......

Aja, nu ska jag ligga här och vila även fast jag är sinnessjukt uttråkad. Måste lära mig att ta det lugnt, annars kommer jag aldrig bli frisk. Det är tråkigt att vara sjuk, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0