120502

Hej på er från en galet trött Elin. Draaaaame baklänges vad jag ska sova gott inatt

Iallafall. Dagen spenderades först på gymmet och sen åkte jag och Courtney till Oxford Circus för att gå på TopShop! Elin tänkte nämligen synda med att shoppa.... Haha. Åkte dit enbart för att köpa ett par skor jag velat haft ett bra tag nu, det var det värt! Kommer kunna använda dem hela sommaren till alla slags klädesplagg, insåg ju faktiskt också att jag inte har några fina platta sommarskor...... Jag menar, sommaren känns ju SÅÅÅÅÅÅ nära... Särskilt när solen skiner så fint - bakom molnen...............

Nu ska jag int' va' bitter.

Imorgon blir det en vilodag, alltså inget morgonpass på gymmet. Har varit där varje vardagsmorgon sedan jag köpte gymkortet, så det kommer nog kännas lite konstigt att inte åka dit imorgon, har ju blivit som en vana redan nu liksom. Men det ska bli skönt, min kropp är helt slut. Får se vad som hitts på imorgon :)

Längesen jag la upp några bilder så får väl bjuda på två bilder från i måndags!


Ser ni vad långt (allting är relativt) mitt hår blivit? Växer så det knakar!


Min söta California-fruga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0