Uppdatera mera

Aj aj aj, har fått två tillsägelser idag om att jag är för dålig på att uppdatera min blogg. JAMEN OKEJ DÅÅÅÅÅÅÅ, ska ta mig i kragen :))

Kom nyss hem efter att hängt hos Courtney. Kollat på serier, druckit varsitt glas vin och bara snackar strunt, som vanligt. Dagen har spenderats med henne i Kensington och Notting Hill på en promenad/shoppingtur. Eller rättare sagt en promenad som motvilligt slutade med en shoppingtur...... VARFÖR ska jag alltid hitta saker jag vill ha!? Jag vill inte shoppa nå mer, haha! Har shoppat sjukt mycket de senaste dagarna, MEN har köpt allt på second hand-butiker. Åh, dem är kungliga här i London. Älskar att hitta dyra märkeskläder för några ynka pund. Idag köpte jag dock "bara" ett par skor för 5 pund, men ändå... Nu är det färdigshoppat för min del. Kan visa bilder imorgon på allt jag köpt! :)

Nu ska jag sössa, imorgon är det äntligen freeedaaaaaaag! Den ska spenderas med frugan! (Courtney.....såklart)
Och btw, jag har blivit megaförkyld. Kul att huvudet sprängs snart och att jag inte kan andas ett dugg genom näsan. NÄÄÄ MEN DE ÄR LUGNT, kan kvävas ja


Har en ganska cool fru ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0