St Patricks day

Då var det lördag då, bästa dagen i veckan enligt mig! Har varit på en promenad nu på förmiddagen och nu glassar jag i min varma säng. Wiiiiee.

Gårdagen blev lugn, jag och Courtney gick till en restaurang/bar igår kväll och åt indisk mat och drack cider. Cidrarna köpte vi med oss för dem säljer inte alkohol där, utan man får ta med sig egen dryck! Kung ju, hur många ställen i Sverige kan man göra de på liksom....? Hemma blir man utskickad om man tar med sig egen alkohol, haha!

Så aa, jag var med frugan igår istället för att gå på dendär daten..... Värt. Kände absolut inte för att sitta på en bar med någon dude jag träffat en gång i hela mitt liv och lyssna på hans livshistoria när jag inte ens är intresserad... Bra och fin kille, men vill inte träffa någon. Inte intresserad av ett förhållande för fem öre. Har det bra själv ja! :) Så varför ska jag då slösa min fredagskväll åt att slösa på någon annans pengar när jag inte ens är intresserad? Det är inte så jag jobbar!

Nä nu ska jag kika på Gossip Girl och kanske ta en nap. Pratade med käre Patrik Rosenpärla via Skype i tre timmar inatt haha.. Somnade väl kanske vid halv fyra och vaknade vid tio...  Så mmmm, liiiiiiite trött är man väl! Får se vad som händer ikväll, är St Patricks day idag så alla ska väl ut......

See u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0