Jag är Rambo

Tjenixen

Haha, min pappa säger de hela tiden. På tal om pappa så kommer han och Jane till London på torsdag. Yaaaay! Det ser vi fram emot, ja!

Just nu håller jag på och pysslar här hemma, dagen inleddes med en joggingtur från helvettet! Har nog aldrig sprungit så fort så länge och blivit så slutkörd på flera år. Med lite Rammstein och Disturbed i höglurarna så går de undan, haha! Psykstörd musik gör mig taggad och får mig att vilja döda och gör det enklare att springa..... Känner mig som Rambo då...... Typ.

Sen blev de en tur till High Street Kensington, köpte hårfärg, ENDAST. Hohoho jag är så duktig som inte köpte mer än så. Nu ska håret blir askigare, är trött på denhär strawberry blonda färgen nu.

Ska fortsätta pilla på med de jag gör just nu... Ikväll ska jag och Courtney ut!!!! Frugan sviker mig och åker till Frankrike imorgon, så får passa på att kramas lite med henne ikväll. Crap, hur ska jag klara mig utan min fru i några dagar? ;)

HEJPA


Jag och Courtney för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0