Hårserum

Hejpa

Härligt väder idag, och här inne sitter jag... Ångest.
Kanske tar en liten prommis sen för att ta vara på vädret, men har så sjuuuukt träningsvärk! Haha, min rumpa dödar mig. Måste verkligen lära mig att stretcha... Gör det aldrig, glömmer alltid bort det! Så får väl skylla mig själv att jag är stel och att min högra skinka pulserar, hahaha!

Igår mötte jag upp Anna, vi köpte en varsin sallad från Subway och satt oss i Walham Green-parken! Surrade om allt och ingenting, väldans trevligt! Första gången jag träffade henne, men det märktes inte! Sånt gillar vi :)

Måste bara tipsa om dehär serumet, det är såååå sjuuuukt bra! Har använt de två gånger nu, håret blir silkeslent och topparna känns inte ett dugg risiga! Håret blir inte heller superplatt och volymlöst, helt perfekt helt enkelt! Köpte det på Superdrug för ca 5 pund, lär ju finnas i Sverige också.

TRESemmé Split Remedy, står att se ska reducera slitna toppar med 80 procent efter 3 användningar. Blir inte förvånad om de stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0