Freeeedag

God morgon!

Jag är uppe med tuppen idag även fast jag inte börjar jobba förrän klockan tre, har massor med saker som ska hinnas med idag. Klockan elva har jag tid hos frisören, tänkte ta en promenad dit och det lär väl ta typ två timmar, haha. Har inte tränat en enda dag denna vecka, har spenderat tid med pappa och Jane istället. Igår åkte dem hem till Sundsvall, tre och en halv månad kvar tills vi ses igen!

Var som sagt på Mamma Mia-musikalen med dem i måndags, den var sjukt bra! Och väldigt rolig, skrattade konstant, haha! Minns för några år sen när det var mitt drömjobb, att vara musikalsångerska. Gick ju bra, haha... I onsdags var vi på British Museum, var intressant och mumierna var ju väldans mumsiga, mmmmm... Not.

Ikväll ska jag få spendera tid med Khadije och Mariam för första gången på evigheter. Stackarna har haft så mycket plugg, men ikväll läggs skolböckerna åt sidan för feeest. Lutar åt en kväll på Tiger Tiger i Piccadilly!

See ya!


Jag och Mariam påväg till Tiger Tiger i slutet av januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0