Då var de mars igen

Tjenis

Dålig uppdatering, men har inte haft särskilt mycket tid över...eller ork för den delen. Har hängt med Courtney typ varje kväll och en del på dagarna. Tagit några drinkar, shoppat, fikat osv. Bara chillat :)

Får se om jag kanske hänger med Courtney och Sarah ikväll, annars så blir det nog lugnt! Imorgon ska jag få spendera några efterlängtade timmar med Khadije och Mariam! Dem har haft grymt mycket plugg den senaste tiden, så jag har inte fått träffat dem på två veckor.. Föööööör länge. Hoppas det blir bra väder imorgon för då blir det picknick i Hyde Park med massa gotta :D


Söta lilla Courtney

Nu ska jag sätta på mig ett ansikte! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0