Boma

God kväll dårå

Kom nyss hem efter att ha tagit en drink med Courtney på Boma. Dagen har spenderats med henne i Notting Hill och i West Kensington där vi hittade ännu en second hand-butik... DAMMIT. Så blev tre toppar rikare idag, får dåligt samvete även fast dem bara kostade 9 pund (96 kr) totalt, hahaha... Jävla snåljåp man är ibland. Hur fan ska jag klara mig i Sundsvall där ett stycke tyg kostar 100 kronor...........?

Imorgon ska jag på en date....eller nått....gillar inte ordet date..........låt oss säga att imorgon ska jag ta en drink med en pojk. Låter bättre och mer oskyldigt....typ. Fast nee, han är ingen pojk, han är faktiskt 2 år äldre än mig. Whatever, vet inte om jag är så in to it dock, men vad har jag att förlora...? HÖHÖ

Nu är de dags att krascha kudden, satan i gatan vad trött jag ääääääääär.


Bild på Courtney på en Shisha Bar (vattenpipe-bar) i Kensington för några dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0