120321

Kom nyss hem efter en promenad/joggingrunda till Craven Cottage (Fulham FC's hemarena) och tillbaka. USCH, vad jag är duktig. Alldeles för duktig. Men jag har ett mål och jag ska nå det, något annat alternativ finns det inte!

Nu har jag bestämt mig för att flytta hem till sommaren för att plugga upp mitt betyg i matte, något som måste göras för att jag ska kunna plugga på uni. Vart jag ska plugga återstår att se, men antingen någonstans i Sverige eller någonstans i California. Spännandeeeeeee

Ringde Kikki på Skype igår och sa "har du lust att tillbringa sommaren med mig?". Åååhhh min älskade vän, hon blev alldeles darrig på rösten och skrek av lycka, haha :'D Hade tänkt stanna i London tills september, men nu blev de såhär... 4 månader kvar och jag saknar London redan. Blandade känslor såklart, jobbigt att lämna alla vänner och allt här, men kul att komma hem på sätt och vis. Vissa lär väl inte studsa av glädje av nyheten att Holan Bandolan är tillbaka till sommaren, haha......... Tycker inte att de är mitt problem faktiskt :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag möta upp Anna vid tolv! Får se vad vi hittar på! :) Fint väder ute idag, kanske det blir en fika någonstans i solen!

Hej hopp, hörs sen!


Craven Cottage, ligger precis vid vattnet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar!!

2012-03-22 @ 11:19:13
URL: http://johannabirgittanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0