Yran

Hej svejs
 
I söndags var som sagt jag och Natasha på Elk och kollade på fotbollen. Var fullsatt där inne, men så förlorade England och så blev det typ tomt därinne, haha... Jag och Natasha stannade kvar, surrade lite skit med Ewan och sen blev det hemgång. Jobbade i måndags och efter jobbet gick jag till Natasha, vi skypeade med Courtney ett bra tag innan vi köpte chips (OOOPPS) och gottade oss resten av kvällen!
 
Förutom jobbat så har jag mer eller mindre bara slappat dem senaste dagarna. Har skypeat med Courtney massor massor, åååhhhh vad jag saknar min galna dvärgkompis!!!!!!!!
 
Idag har jag jobbat, picknickat med Mel och nu ligger jag och skypear med Courtney. Är galet trött idag, så blir en kväll hemma. Imorgon ska jag ut en sväng med Sassou, oj vad det var längesen! Ska bli skoj :)
 
Har inte hänt mycket mer än så.. Förutom att det är nu bestämt att jag ska åka med ett härligt gäng dårar till Yran i slutet av juli!!! :) Kommer bli episkt! YAAAAAYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0