Inte en lugn minut

Har varit ett gäng fullspäckade dagar, så har inte haft tid att bloggat. Helgen har varit underbar och händelserik :)

I fredags spelade, som alla nog vet, Sverige mot England i fotbolls-EM. Såg matchen på Elk Bar, slutade med att jag hade den bästa kvällen/natten på länge. Så sjukt roligt! Jag var garanterat enda svensken därinne, otippat... Haha. Jag hade svenska flaggan målad på kinderna och på armarna och trots förlusten skuttade jag omkring och skrek "Sweden!!!". Och jag var helt ensam om att jubla när Sverige gjorde mål........... Jag överdriver inte när jag säger att jag inte kunde gå en meter utan att en engelsk kille knuffade till mig, försökte smeta ut mina flaggor eller bua åt mig! Hahaha. Jag gick in ensam till Elk för Courtney drog hem och hämtade hennes leg som hon glömde, men var inte ensam en sekund där inne. Alla skulle retas med den lilla svenska tjejen, hahaha..... Träffade ett härligt gäng och hade obeskrivligt roligt!

I lördags drog jag och Courtney till Primark (ovanligt) och käkade lite sushi efteråt. Drog sen hem och gjorde oss iordning för att dra till Boma för några drinkar!

Söndagen var låååång. Courtney sov hos mig, sen mötte vi upp nya au pairen Natasha i hennes familj. Visade henne runt London lite, åkte till London Bridge och drog till marknaden i Brick Lane. Jag har bott här i över 9 månader nu och det var första gången jag såg London Bridge..... Är man ingen turist så är man inte, hehe. Vilade våra ömma fötter på The White Horse i Parsons Green! Satt i uteserveringen, käkade fish 'n' chips, drack Pimms och bara njöt av livet. Drog sen till Elk och hade sjukt kul. Klockan tolv slutade Ewan, en bartender på Elk, att jobba så han och jag drog hem till honom. Lyssnade på skön musik, drack en sällskapsöl och surrade hela natten om allt och ingenting. Känns som om jag känt människan i flera år trots att jag vara träffat honom två gånger. På torsdag ska han tydligen ta ut mig på dejt..... HÖRRNI, JAG HAR INTE VARIT PÅ EN RIKTIG DEJT I HELA MITT LIV. Det här kan bli intressant...

Idag har jag jobbat, tagit en lång powernap och hängt med Courtney och Natasha på Boma. Nu ska jag sova för jag är heeeeeeeeeeeelt sluuuuuuuuuuuuuuuut xxx

Som ni ser så är jag inte bimboblond längre.. Färgade håret igen, alltså två dagar i rad. Mitt hår hatar mig.


Jag och min älskade lilla Courtney på väg till Elk Bar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0