SF

Åh, snälla kan det bli januari så jag kan åka till San Francisco!!!!!!!!!!!!!!!

Just ja, fällde en liten tår i söndags. Skulle säga hejdå till Jordie som skulle åka vidare till Tyskland för att dagen efter ta flyget hem till Kalifornien. Vaknade svinigt sent, stressade iväg med tuben för att hinna till Kings Cross innan klockan två för hans tåg gick då. Kollade på klockan, tokstressad och insåg att jag bara skulle ha ungefär 20 minuter med honom innan han skulle åka. Aja, bättre än ingenting tänkte jag. MEEEEEEEEEEN självklart skulle någon idiot gå på tunnelbanespåret så att tuben blev 15 min försenat!!!!!!!!!! Där satt jag ensam i den stillestående tubevagnen och hade DAMP. Kom fram till Kings Cross, grattis klockan var fem i två. Jag sprang, pratade med Jordie i telefonen, kom precis fram då hans tåg lämnade stationen. JAAAA MEN VINK VINK HEJDÅ VI SES OM 100 ÅR IGEN. Gissa om jag blev less/ledsen/besviken??????? Det sög kan jag berätta för er. Och ja, just vid det tillfället fällde jag en liten tår.

Så ja, låt det bli januari. För då ska jag rocka Kalifornien med Courtney och Jordie och ingen/inget kan stoppa miiiiiiiiiig


San Francisco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0