Newport Beach nästa?

HÖRRNI! Har inte berättat så mycket om hur det går med mina åka-till-USA-planer... Men lutar nog åt att jag stannar där i högst 3 månader. Vill man stanna längre så måste man punga ut tusentals med kronor för ett visum. Jag vill bo nära San Francisco så jag kan hänga med Courtney och Jordie, men har fått jobbförfrågningar från andra ställen i Kalifornien. Ett av ställena är Newport Beach, ni vet där serien O.C. spelades in! Min favoritserie för bövelen! Och vet ni vad!? Huset som jag fått förfrågan om att bo och jobba i ser ut som husena i serien, som ett slott!!!! Åh, vem kan tacka nej till det!? Hmm... Får tänka på saken ;)
 
Newport Beach! Piren får mig att tänka på serien O.C. :D

Kommentarer
Postat av: Emeline

Hej Elin. Skulle du inte kunna berätta lite mer om vad du faktiskt gör på "jobbet", hur allting funkar och går till? :) skulle va intressant att veta. :)

2012-07-03 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0