Knaaaaaas

Nu vart det en väldans massa uppdaterande här känner jag, hehe... Måste bara berätta om något sjukt roligt och weird, haha!
 
Courtney är alltså min amerikanska vän som är född och uppvuxen i San Francisco. Hennes mamma är från Mexico och hennes pappa är engelsk, men båda uppvuxna i USA. Det var iallafall vad dem trodde. Courtneys pappa gjorde en sökning på vart han är ifrån, lämnade DNA och grejjs för att ta reda på lite mer om vart honom, vart han är ifrån osv osv. Det visade sig att han inte är engelsk, HAN ÄR SVENSK!!!! Hahahahaha! Så alla dessa år har han trott att hans föräldrar var från Storbritannien, men så är han helsvensk vilket betyder att Courtney är halvsvensk! Hahaha, how weird is that!? Så nu har jag lärt henne att säga "hej, jag är svensk" och trots hennes grova brytning så måste jag säga att hon gör det bra ;) Hehe.
 
ÅSSÅ EN SAK TILL! Oj vad excited jag blev nu kände jag. För några veckor sen var jag och Courtney på Boma och tog en drink, vi började surra med två tjejer och två killar som var där. Jättetrevliga, men väldigt poshiga och bratiga. Slutade med att ena tjejen bråkade med ena killen, började gråta och sprang därifrån........ Igår ringde Courtney mig på Skype och berättade att hon börjat kolla på serien Made in Chelsea som är typ som The Hills fast här i Chelsea, en såpa med festgalna, korkade, bortskämda ungdomar som bråkar 24/7 helt enkelt. Det visade sig att alla dem fyra var med i Made in Chelsea........ Och vi visste ingenting............ Haha, Made in Chelsea är så himla känt här i UK, alla kollar på det. Förutom jag och Courtney.... Jag undrar hur många engleska kändisar jag träffat utan att veta om det!? Tror jag måste hålla koll på kändiseliten här i England lite bättre........
 
Tjejerna vi hängde med var tjejen i mörkgrönt och tjejen i vitt som står upp. Sjukt sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0