Härliga tisdag

Gårdagen blev en repris av söndagen - Elk med Courtney och Natasha, sen häng hos Ewan. Han och jag surrade massa strunt, smuttade på Tequila Rose och lyssnade på skön musik hela natten. Klockan sex imorse åkte jag hemåt för att jobba. Ja, jag sov inte. Jag har alltså varit vaken sedan klockan sju igår morse, det vill säga att jag varit vaken i 40 timmar. Inte att rekommendera!

Imorgon är det jobb och sen ska jag vara med Ewan. Han ska tydligen dra med mig på något skoj, vad säger han inte, haha. Det blir garanterat kul :) Sen blir det sista natten ute med Courtney.......... Gör ont i hjärtat av att tänka på det.

Min kropp värker och den skriker efter sömn. Känns som om någon slagit mig gul och blå. Helt sjukt hur kroppen reagerar utan sömn! Nu ska jag göra mig själv en tjänst och sova, godnatt på er. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0